Lees, luister & kijk

Welten, M. & Schuman, H. (2025). Persoonsgestuurde ToekomstPlanning in het onderwijs. Over hoorrecht, samenredzaamheid en veerkracht. Acco Uitgeverij

Welten, M. & Berkers, J. (2023). Samen school zijn. Inclusieve leerlingparticipatie in het voortgezet onderwijs. In S. Sergeant & P. de Vries (Red.), Perspectieven op inclusief onderwijs (pp. 106-114 ). Antwerpen: Gompel & Svacina

Lindenberg cultuurhuis. (z.d.). Interview ‘Verhalen maken de Mens’. In Lindenberg cultuur op school. Geraadpleegd via Interview 'Verhalen maken de mens' - Lindenberg Cultuurhuis Nijmegen

Pakhuis de Zwijger. (2024, 22 april). Met Andere Ogen #14: Terug naar mensgericht werken. . Youtube. Geraadpleegd via Batch 2 - Intro 1 (Vervolg WEBINAR)
Inmiddels is Hordes en Klasdraf flink doorgegroeid en werk ik samen met professionals, ouders en jonge mensen (betaald én onbetaald) aan inclusie en het vormgeven van hoorrecht.

Berg en Dalseweg 277
6522 CH Nijmegen
06-141 30 473
hordesenklasdraf@gmail.com