Lees, luister & kijk

Welten, M. & Schuman, H. (2025). Persoonsgestuurde ToekomstPlanning in het onderwijs. Over hoorrecht, samenredzaamheid en veerkracht. Acco Uitgeverij

Welten, M. & Berkers, J. (2023). Samen school zijn. Inclusieve leerlingparticipatie in het voortgezet onderwijs. In S. Sergeant & P. de Vries (Red.), Perspectieven op inclusief onderwijs (pp. 106-114 ). Antwerpen: Gompel & Svacina

Lindenberg cultuurhuis. (z.d.). Interview ‘Verhalen maken de Mens’. In Lindenberg cultuur op school. Geraadpleegd via Interview 'Verhalen maken de mens' - Lindenberg Cultuurhuis Nijmegen

Pakhuis de Zwijger. (2024, 22 april). Met Andere Ogen #14: Terug naar mensgericht werken. . Youtube. Geraadpleegd via Batch 2 - Intro 1 (Vervolg WEBINAR)
Inmiddels is Hordes en Klasdraf flink doorgegroeid en werk ik samen met professionals, ouders en jonge mensen (betaald én onbetaald) aan inclusie en het vormgeven van hoorrecht.